Hepoyleolurzaten boncukanne forumu bende pek bilmiyorum biraz önce birini engelledim 🐍🐍🐍 umarım görmüyordur görüyorsa da buradan bir kez daha kendisinden ne kadar nefret ettiğimi söylemis olayim bu sayede 🙈😊😊😊
Egemenin_Annesi MiracAlpinveUmutunAnnesi durup dururken küstüm mevzusunu ac uzat uzat uzat sonrada kinim fenadir de benimde fenadir haberin ola 😉
3melekannesiii Mom987 evet ben Bi kişiye gıcık oldugum için engelledim direk fazla muhatap olmadan smdi post acıyorum arada yazıyor cevap vermiyorum dahi onun postlarını yorumlarını görsemde okuyamıyorum zaten cokta memnunum😂o beni istedigi kadar görsün 😂