4 aylık bebeğim var son 2-3 haftadır durmadan ağlıyor hiç biseyden düzgün mutlu olmuyor uykuya dalacak ağlıyor altını alicsm ağlıyor ya sürekli herşeye çok yıprandım oyun falan oynamak bile istemiyor aglamasa da mizikliyor tükendim artık var mı bebeği böyle olup çare bulabilen