Mervea bende evden cıkmadan emziriyorum hiç Bi zaman zorluk çıkarmadı aksine dısarda çok mutlu 2 saat sonra ben kendim diyorum emzireyim diye o huysuzlanmaz. Sadece meyve püresi falan vererek emzirmeyi geciktirmek içime sinmiyor o yüzden merek ettim. Doktor dedi bize 2 2bucuk saatte bir emzir diye yoksa cocuk 3 saatte duruyo yani emmeden🤷♀️