KlncA Anneler merhaba, kullanıp memnun olduğunuz telsiz marka modellerini yazabilir misiniz? Kameralı almayı düşünmüyoruz biraz pahalı sadece ses yeterli bizim için. Şimdiden çok teşekkürler 🥰
NaimeYilmaz Bebevo kullanıyorum. Sanırım kameralı olup hem iyi hem uygun olan o var. Fiyat çekim gücüyle sesiyle herşeyiyle degısıyor. Yani 50-100 tllık bırsey almıstm öncesinde hiç işimi görmedi çok cızırtılı ve 90m2 evimde bile zar zor çekiyordu.