Sevgili anneler oğlum 23 aylık. Son 3 gündür babasına çok mesafeli davranıyor. Onun elinden yemek yemiyor anne sen gel diyor, babası ile kitap okumuyor, yan yana oturmamızdan bile rahatsız oluyor o derece.
İkimiz de çok şaşkınız. Eşim çok ilgili bir baba. 1 hafta öncesinde babasını görünce sevinçten çıldıran çocuk gitti sanki.
Eşim kızdı veya korkuttu diyeceğim ama yapmaz biliyorum. Ve eşimin de çok üzüldüğünü görüyorum.
2 yaş sendromunun sonucu olabileceğini düşünüyorum ama bilgim yok. Bilgisi olan annelere sormak isterim.