Noblemom Benim kızım suan 3 aylık ben ozamanlardada standarda saatli vermyrm cnkü sürekli emziriyorum günde 2 kere falan veryrm mamayı ama siz mama ağırlıklı veriyorsanız 3 saatte bir uygundur bide az gelıyo diyorsanız 90 yapın içerse öyle devam ederseniz cnkü doydugunda diliyle iter 😊