Merhaba anneler. Uykuyla ilgili actigim 3. post. Ama gerçekten çok kötüyüm ve dayanamıyorum. Dün gece 1 saat bile uyumadım. Artık sinirlerime hakim olamıyorum bebeğime kızmaya başladım elimde değil 😔 sonra vicdan yapıp ağlıyorum yok hiç iyi değilim ben. 6bucuk aylık olduk. Verme taraftari olmadığım şeylere yönelmeye başladım. Bu akşam pirinç unu muhallebisi vereyim dedim tok olursa uyur diye 40 dk kavga etti agzini sıkıca kapadi yemedi. Mamayı reddediyor zaten. Bi arkadaşım night diye bi ilaç önerdi. Ilaç taraftarı da değilim ama olmuyor bisiler denemek zorundayim. Fikri olan ya da başka önerisi olan var mı ?