aynurguleryuz Iyi akşamlar anneler.11 aylik bebeyim artik beşiye tutunarak ayaga kalkiyor.ve beşikden düsmek riski var.beşiyimiz büyüyen beşiklerden.ön tarafini biraz daha nasıl uzata bilirim?bir fikri olani varmi
defnesmomm aynurguleryuz beşiğin resmi var mı, mekanizmalı oluyor onlar genelde, üst kademeye getiriliyor