aksam_ Kızlar 2 buçuk ay önce normal doğum yaptım. On gündür adet ağrısı gibi ağrılar yaşıyordum dünden beri de pembe akıntı var. Acaba doğum sonrası ilk adet böyle mi oluyor, adet belirtilerim gibi çünkü. Ama bir türkülü kan yok pembe akıntı sadece
Mrs_Mert aksam_ ben ilk adetimi 7,5 ay sonra olmuştum. Dediğiniz gibi biraz zaman almıştı. Karın ağrısı, belirtiler falan vardı ama kanama birkaç gün sonra başlamıştı
1414irm-1 aksam_ bende 2 ay önce doğum yaptım 4 gündür falan adet ağrısı gibi ağrılarım var bir kere az bi adet oldum nasıl korunuyorsunuz
tombikdonerkankasiiskender aksam_ bende 8 ay sonra olmuştum ama hiç böyle dediğiniz gibi değil bebekten önce nasıl oluyoduysam öyle olmuştum
1414irm-1 aksam_ iyi o zaman bende yapmayı düşünüyorum ama korkuyorum :) hap kullanıyorum ama yinede tedirginim