0055500 Eylulunannesiiii merhaba bebeğiniz şuan nasıl bende prima Premium Care kullanıyorum bizimde enfeksiyon sıkıntımız oldu ondan yazıyorum
Eylulunannesiiii 0055500 merhaba. Kızımda enfeksiyon çıkmadı şükür tekrar bir sorunda yaşamadık. Hala aynı bezi kullanıyorum prima. Geçmiş olsun inşaAllah hemen iyileşir kuzucuk.
Zeyesra Eylulunannesiiii Eylulunannesiiii evet kızım 2 aylıkken enfeksiyon geçirdi bende prima kullanıyordum ona bağlıyorum şimdi 8 aylığız sleppy kullanıyorum hiç bi sıkıntı yok çok şükür..