LilyaBn Eylulunannesiiii 11 aydır kullanıyorum hiç olmadı. Bezi Çok uzun tutmamaya çalış canım ve her açtığında mutlaka pamukla temizleyip kurula. Islak mendil kullanmamaya çalış🌸
2bebelianne__ Eylulunannesiiii 5 buçuk aydır kullanıyoruz prima premium care hiç böyle bir sorun yaşamadık
Eylulunannesiiii 2bebelianne__ kızım 5 aylık bende doğduğundan beri prima kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım. Bir kaç gündür çok huzursuz ve idrar rengi koyulaştı ve kokusu arttı. Doktora gidicem ama bir arkadaşım prima enfeksiyon yapıyo dedi kafam karıştı sormak istedim.
Eylulunannesiiii Aet bende ilk defa duydum. Bebeğimde enfeksiyondan şüpheleniyorum prima enfeksiyon yapıyo dedi bir arkadaşım o yüzden sormak istedim. 5 aydır kullanıyorum bir sorun olmamıştı.
Eylulunannesiiii Taze1mom bende 5 aydır kullanıyorum pişik falan olmadı sorun yaşamadım ama kızımda enfeksiyon dan şüpheleniyorum böyle bir şey duydum sormak istedim
Bebibebi Eylulunannesiiii böyle bişeyemi denk geldinizde sordunuz acaba şuan düşündümde prima kullandığım zamanlarda bizdede enfeksiyon vardı şiödi molfix kullanıyorum öyle bişey yok geçti
Eylulunannesiiii Bebibebi evet bebeğim 5 aylık bir kaç gündür idrarı koyulaştı ve kokulu olmaya başladı ve çok huzursuz. Enfeksiyondan şüpheleniyorum doktora götürücem ama bugün böyle bir şey duydum sormak istedim.
Eylulunannesiiii Oglusum5357 bende öyle hepssini denedim 5 aydırda prima kullanıyorum ama kızımda enfeksiyondan şüpheleniyorum böyle birşey duydum
ZeynepHande Eylulunannesiiii Her bez her bebek için uygun olamayabiliyor maalesef.Kızım 28aylık doğduğu günden beri kullanıyorum pişik kızarıklık enfeksiyon hiçbişey olmadı.Belki farklı bir bez daha uygun olabilir.Yada bez değiştirdiyseniz yakın zamanda oda yapabilir.
Eylulunannesiiii ZeynepHande hepsini denedim 5 aydır prima kullanıyorum çok memnunum aslında ama kızımda enfeksiyon dan şüpheleniyorum bugün böyle bir şey duydum acaba mı dedim
Zeyesra Eylulunannesiiii Eylulunannesiiii evet kızım 2 aylıkken enfeksiyon geçirdi bende prima kullanıyordum ona bağlıyorum şimdi 8 aylığız sleppy kullanıyorum hiç bi sıkıntı yok çok şükür..
0055500 Eylulunannesiiii merhaba bebeğiniz şuan nasıl bende prima Premium Care kullanıyorum bizimde enfeksiyon sıkıntımız oldu ondan yazıyorum
Taze1mom Eylulunannesiiii çişim bilir diye bez var ya ondan al bir bak istersen pine smart mı neydi enfeksiyon varsa gösteriyor
Eylulunannesiiii Taze1mom yaa bilmiyordum. Doktora götürücem muhtemelen idrar testi ister onda sonuç çıkar zaten umarım yoktur
ZeynepHande Eylulunannesiiii Bize iyi gelir size gelmez belki.Çok fazla ise şikayeti doktora bir danışın bence.