CatBoy 3 haftadır oğluma Newvit Demir Damlası kullanmaya başladık. Bugün kök dislerinde ve ön üst dişlerinin altında siyahlıklar farkettim. Düzenli olarak dişlerini fırçalıyorum. Kullanan anneler bebeklerinizde diş boyama problemi oldu mu ?
brnidldfn Oldu ve malesef geçmiyo ben o yüzden kullanmayı bıraktım ama kızım 3 yaşına geldi hala hafif var
brnidldfn CatBoy hatırlamıyorum ki canım ama dokorr önermişti doktora sorunca bişey yapmaz dedi ama sildim ettim gecmeuince eczaneye de sordum o da geçmez dedi velhasıl hala çok az var üst disinde
CatBoy brnidldfn ferrum Ferro sanol boyadığını biliyorum ama newvit kullanıp aynı sorunu yaşayan var mı onu merak ediyorum.