Ademkoc Kizlar kızım aptamil mama kullanıyorum kızım içmiyor değiştirdim sma aldım bugün 2 numara kullanan anneler yazar mısınız memnun musunuz
uykusuzMoMm Ademkoc bebelac kullanıyorm ben gayet memnunum sma da kullandım ondanda cok memnun kaldım ama aptamıl asırı gaz kabızlık yaptı bızde cok fazla sekerlıydı smada guzel bebelac da
Ademkoc Canım.ben Aptamil kullanıyorum ama çok zor.iciriyorum o yüzden bugün ama aldım.kullanicam kilo alımı iyi miydi ama kullanirken