MuhammedAmine Sonucta sonuclanmamis bi konusma var ortada dimi? Ben fiyat soruyorum ve bayan ucretsiz gonderecegini yazinca bana gonderin diyo sizce ne kadar dogru bu durum? Benimde ihyiyacim olmasa bi arayis icinde olmasam yazmam dimi? Nolur elestirmek icin yorum yapmayin bi empati yapin bakalim ne demek istedigimi de dogru anlayin