MiniKaya bizde geçen yılbaşında ümit hanıma yaptırdık , oturup sünnet esnasında bebeği sevmesini beklemiyoruz zaten ama gayet ilgiliydi sağolsun numarasını filan verdi gece birşey olursa arayın diye , bi hafta sonraya kontrol verdi filan biz çok memnun kaldık