YavuzCagan Arasındakı fark nedir acaba gold bulamıyorum şokda falan bebelac 1 sarı kutu olan var 3 aylık bebegm prematüre bebelaca geçmek istiyorum acaba deneme amaclı şokdan alıp kullansam mı memnun olan varmı ?
Gamze_11 YavuzCagan bebelac’ kullanıyorum oğlum 3 ay 10 günlük doktor iki kez humana verdi doğru düzgün içmedi içse de geri çıkarttı gayet memnunum şuan da 3ncü kutuya geçtik memnunum
Zeynep_3567 YavuzCagan Bebelac Gold derim kabız gaz yapmıyor 2 numaraya geçtik malesef bulamiyoruz similac kullanıyoruz artık🤷🏻♀️
SinemB YavuzCagan biz de hip ve aptamil kullandık aşırı gaz yaptı bebelac gold geçtik gaz sorunu gitti kakası düzeldi gerçi şimdi hiç bir mamayı içmiyor ama bebelac güzel gold
eylulnisa_20 Ben tavsiye etmem canım , bize doktir önerdi Gold bı kere bulamayınca normal Bebelac aldık bebeğim içince hep kustu, sonra Bebelac bıraktık sma geçtik suanda , Bebelac pek güzel değil zaten en ucuz mama o nedense 🤦🏼♀️
Gamze_11 eylulnisa_20 Neden güzel değil? Sizin bebeğiniz sevmemiş olablir? Ve çok da ucuz değil 55 TL fiyatı gayet normal bebek içerse neden fazlasını verelim ki
YavuzCagan eylulnisa_20 evet fiyat olarak uygun ama heryerdede bulunuyor oyuzden şuan aptamil bulamıyorum oyuzden
eylulnisa_20 Benim bebeğime yaramadı çok kustu, doktor zaten tavsiye ederken söyledi çok kusursa değiştirin diye
izmirlokma Biz hipp ile basladik ben cok arastirdim anne sutune en yakin oldugubicin fakat numarayi degistirince oglum icmemeye basladi.. Gazli bir bebekti geceleri hic uyumaz aglardi biogaia damlalar neler kulalndik.. Sonra bebelac golda gecmeye karar verdik gazli bebekler icin oneriliyor.. Cok memnun kaldik 6 aylikken kan testi yapildi vitamin testi yapildi sonuclari iyi geldi demek ki mama besleyiciydi cunku ekstra bise almiyordu mamadan baska.. Suan 14 aylik hala devam ediyoruz devam sutu ile cok da memnunum oneririm severek iciyor..
YavuzCagan izmirlokma daha önce hip kullandık ama doyurmuyordu tekrar aptamıle gectk bulamıyoruz dıye bebelaca gecmek ıstıyorum gold yok ama bebelac heryerde var normal bebelac kullandınız mı
YavuzCagan Gamze_11 normal bebelac değilmi ? Birde ne kadar sürede ne kadar kılo alıyor acaba yanı suana kadar
YavuzCagan eylulnisa_20 hım Anladm bende kusmasını istemediğim için acaba denemk için ilk normal alsam mı dıyorum kafam karıstı
Gamze_11 YavuzCagan normal kullanıyorum ben ama goldu daha iyi dediler bir türlü almak nasip olmadı bu bitsin gold aldırxam benim oğlum 2955 doğdu emziriyorum da ama öyle çok çok sütüm yok her fırsat da emziriyorum gğn de üç kere de mama veriyırum ama şuan kullanacağı miktardan daha az veriyırum şuan da 5600 fazlasını versem 6,7 olurdu bu ay ama ayrıyetten sütüm artsın diye de uğraşıyorum ben göğsümü sağıyorum bi şekil de bieşyler yapıyorum