Merhabalar kızlar,
Benim gibi Sezeryan olanlarınıza sormak istediğim şu doğum yapalı 6 gün oldu sezeryan dikişim çok belirgin böyle etrafı kırmızı duruyor sizinde ilk zamanlarda böyle miydi? Enfeksiyon kapmış olabilir miyim ondan korktum açıkçası.Ne zaman bu belirgin halleri düzelmeye başlıyor?
Şimdiden teşekkürler