Whats dış gebelik değil canım ama eğer ki haftayada görünmezse boş gebeliktir. Dış gebelikte kesede olmaz daha doğrusu kese tüplerde kalır gelişimini orada tamamlayamayacağı içinde kürtaj olunur. Genelde 6. Haftadan sonra kesede bebek görülmesi gerekir. İnşallah haftaya güzel haberler alırsınız