Sevdamiray Dilos01 aynen öyle canım çok şükür Allah’ıma eşim harika bir insan çok anlayışlı efendi allahım herkese böyle bir eş nasip etsin 🥰
Dilos01 Sevdamiray amin cnm en güzeli o zsten rabbim bozmasın olene dek devam ettirsin kıymet bilene çıksın yönümüz 😘
Kizcemm_20 Dilos01 elhamdulillah ben ve kızım sağlıklı olduğumuz için %100 diğer konulara girmeyelim 😃😃😃
Dilos01 Kizcemm_20 😀😀çok şükür canım aman mutlu olalım ya eşimiz çocuğumuz sağlığımız yerinde olsun da diğerleri bizi irgalamaz 😃öbür konular ne gi 😀😀😀😀😀
Dilos01 Keskeuyusam aman canım eksik olmasınlar insallah çok mutlu olursun 🥰hayat yaşamaya değer vaktiyle saatiyle ☺️
Tutaste-10 Dilos01 yok ondan da değil kendi içimde bi mutsuzluk var sanırım yorulmuşluk bitmişlik hissi…
1anne1bebe Dilos01 bugün %100 mutluyum oğlum uyudu Çok Güzel Hareketler Eşliğinde keyif yapıyorum genel olarak %80 oda eşim üzüp sinirlendirirse gerçi çok takmıyorum onu modumun düşmesine izin vermem asla
Dilos01 1anne1bebe illa ki gıcıklıkları tutuyor canım oh ne güzel dinlenmeyi hak ettin 😍sukur bende uyuttum uyanmazsa tabi
Dilos01 1anne1bebe hiç takma canım ya konuştuğu zaman karşısından gidiver daha çok sinir oluyorlar anam o zaman da bunlari anlamak zor 😳
1anne1bebe Dilos01 inş uyanmazlar cnm ama benim oğlan 11 12 gibi emmek için kalkar Bi kere de su için kalkıyor
1anne1bebe Dilos01 sağ olsun kocam bey konuşmaz öyle ben susunca konuşur genel de sakin bir tipim var
Mom622626 Dilos01 mutluyum aslında aç değiliz açıkta değiliz çocuğum sağlıklı işim gücüm yerinde. Mutsuzluk veya huzursuzluk her ülkede var bence şuan, pandemiydi karantinaydı ve arkasından gelen ekonomik kriz herkesi yıprattı.
Dilos01 Mom622626 aynen cnm haklısın çok güzel konuştun sağlığımız olsun da gerisi bi şekilde geliyor zaten Pandemi hayatımızı kötü etkiledi🥺
turansmom Dilos01 vallahi benimkinin cevabı bazen benimle sadece cocuk yapmak için evlendigini düsünüyorum oluyor. Seninki ne😂
Dilos01 turansmom 😄😄seninki yine vicdanliymis benimki beni iyice gomdu 1. Çocuğa baktın 2. Kaldı He diyor 😃😃😃😃