Suan günde 2 kere tam doyana kadar mama veriyorum geri kalan anne sütü alerjik bebek maması farklı bende diyetteyim şimdi biz ek gıdaya gectıgımzıde hemen mamayı bırakabılır mıyım doyar mı dıye düşünüyorum sürekli bu durumda olup mamayı bırakan anneler var mı ?