1 ay 4 günlük oğlum bugün çok huzursuzlandı, hiç sebep yokken bağıra bağıra ağladı saatlerdir biraz sakinleştirip uyutuyoruz, azıcık uyuyor ardından yine aynı şekilde ağlıyor. Fön makinesi sesi açtım sustu uyudu acaba kolik mi oluyor dedim ama bilemedim..
İlk harika haftadayız bu arada, o yüzden size danışayım dedim.