Ya arkadaşlar artık çıldırıcam kızım hiç bi şekilde mama kabul etmiyor 4 aylık olmasına 9 gün var sütümün biraz azaldığını gördüm yardımcı olsun diye mama aldım sma aldım hipp aldım aptamil aldım bebelac aldım ilk içiyor ondan sonra verince basıyor yaygarayı ay krize girince beni de istemiyor katıla katıla ağlıyor şaşırdım artık ne yapacağımı :(