Arkadaşlar merhaba oğlum 13 aylık ama ayaklarını yere basmıyor.hoppala ,yürüteç ne aldiysak fayda etmedi.ya yere basmak istemiyor ayaklarını havaya kaldırıyor yada direk ayaklarını kırıyor.aranizda bu durumu yaşayan varmı.çok korkuyorum bir problem varmıdır acaba diye