Bebeğim 3 ay 20 günlük. Bir ay önce, ilk başta kollarında daha sonra boyun ense ve tüm vücudunda egzamalar olmaya başladı. (Bir aylıkken de yüzünde olmuştu hipokort kullandık geçti. Mustelanın yüz nemlendiricisini kullanıyorduk. Tekrarlamadı. ) Fakat bu bir aydır tüm vücudu egzama oldu. Alerji bölümüne gittik testler yapıldı ama ne cilt testinde ne kan testinde bir şey çıkmadı. Kalsiyum yüksek, d vitamini düşük çıktı. Endokrine yönlendirildik bu kez de … vücudu için locoderm verdiler. Beş gün kullandık geçti daha sonra haftada ikiye düşürdüler. Kullanınca geçiyor fakat üçüncü gün egzamalar tekrarlıyor. Bana da sadece yumurta yeme dendi. Napacağımı bilmiyorum. Bir gün iyiyiz ertesi gün yine aynı. Ne olur yardım edin. Kafasında konaklar vardı zeytinyağ sürdük , losyon kullandık artık çocuğun kafası tahriş oldu neredeyse. Kuruluktan pul pul oluyor kaşınmaktan uyuyamıyor. Ayrıca mustela stelatopia nemlendirici kullanıyorduk onu da değiştirdik bioderma atoderm kullanmaya başladık iyi geldi o da ama egzamalar neden tekrarlıyor :(