Bebeğim tam 3 aylıkken sünnet yaptırdık biz doktor sargı bezi düşmezse ertesi gün banyo yaptırın dedi yaptırdık bizde ama korktuk biraz bişi olur mu diye ama çok şükür sıkıntısız yaptık fakat sargı bezi düşmedi o akşam yani 2. Günü akşamı düşmediği için yavaş yavaş zeytinyağı dökerek çıkardık herhangi bir sıkıntı olmadı kan iltihap gibi bi durum olmadı kremini sürdük çok şükür atlattık