sapling Kızlar omurilik acısı yaşayan var mı. Ağrı değil bildiğin acı yani sırtıma doğru orta kısımı ellediğimde acıyor başına gelen var mı
Nuruummm sapling spinal sezaryen doğum yaptıysanız oluyor baya bnei de acısı yeni yeni geçiyor 1 sene olacak ama çok ayakta durduğumda falan sırtım belim pert oluyor çok ağrıyor acıyor.
Naciyedinc Omuriliğimden bi sıvı alınmıştı o zaman dediğiniz yerlerde ağrı oluyordu. Ama geçti elhamdulillah bi doktora görünün isterseniz. Gün içinde çok ayakta durup ağır vs bişey kaldırmayın yorgunluktan da olabilir
Ygyeliz sapling muhtemelen onunla alakalı bende aynı acıyı yaşıyorum ve herkes farklı bi ağrı tarif edebiliyo normal bel ve sırt ağrısından farklı bi ağrı kronikleşti artık
oykuelf sapling evet, ben spinal oldum ama onun ağrısı aşağıdaydı bu sırtımın tam ortasından omurgada ağrı, oraya dokunduğunda tüm sırtıma elektrik çarpar gibi bir ağrı vuruyor