Minikprenseees Saniye doğal bir su zaten kaynatmaya gerek yoktur. Normal suyu bakteri gitsin diye kaynatıyoruz ama Zemzem de öyle bir durum yok
mlkyusra25 Saniye canım ben Arabistan uzun yıllar kaldım hiç zemzemin kaynatıldığını duymadım görmedim bende bebeğime veriyorum kaynatmadım hiç
Zhnce Saniye kaynatmadan veriyorum ama çok az bi iki kaşık ve her zaman değil Rahatsız edebilir diye.
babygirlandmom Zemzem böbreklerde süzülmedigı icin göbekten assgya inmez ve sadece ter yoluyla vucuttan atılır o yüzden bebeklerinize asırıya kacmadan az verin rahatsiz eder😊
Fazilettt Saniye zemzem suyunu sürekli vermeyin cnm bebeğe idrardan atılmadığı için bebeği sıkıştırabilir terle atılıyor dikkat et