Merhaba öncelikle kızım 9,5 aylık. Alerjik bir bebek olduğu için alerji maması yiyor günde en az 4 kez. Bir iki ay öncesine kadar chicco nun cam biberonunu kullanıyordum çok memnundum 2 adet kırdık. Öyle olunca mamajoonun mika biberonuna geçtik. Hafif olsun yavaş yavaş kendisi tutmaya başladın diye ama bu biberonda esneme oluyor ve kapağı tam oturmayıp akıtma yapıyor. İki biberonuda daha önce oğlumda tecrübe etmiştim fakat şuan yeterli gelmiyor. Hem dayanıklı hemde bebeğin güzel tutabildiği bir biberon arayışındayım. Öneri ve tecrübelerinizi bekliyorum