Oğlum 8 aylık. Şimdiye kadar bana yapışık yaşıyordu. Babasınada giderdi ama tercihi hep benden yanaydı normal olarak . Son birkaç gündür babacı oldu . Benim kucağımdan inmeyen yavrum babasını görünce kucağımdan atlıyor 🤦🏻♀️ Ondan bana gelmiyor, benden ona koşa koşa gidiyor 🤦🏻♀️ Oysa biz güvenli bağlandık sanıyordum. Bu aralar dişi çıkıcak sanırım ateşi oluyor ara ara. Sebep bu mu acaba. Bunu yaşayan var mı ? Geçici birşey mi merak ediyorum