Tospikkkk kocaelide yasıyorum. Aldığımızda üzerimde 6 tane minnak meyve vardı. Onlar büyüdü sarardı ve yedik ,tadı muhteşemdi ama aylar sürdü bu süreç. Bidaha da yenisini vermedi .eşim çok meraklı, o bakıp ilgileniyor. Karda da dışarıda kaldı, zarar girdi sanırım. Söyleyeyim de içeri alsın bari