Neredeyse 2 ay olacak doğum yapalı lohusalığım bitti doğal olarak fakat hala her duştan sonra kan lekesi geliyor bi daha devamı yok bir hafta bekliyorum çünkü namaz kılıyorum normalde emin olmak lekeden sonra bir hafta daha bekleyip yine gusül aldım baktım bugün yine leke gelmiş 🤦♀️ Normal mi acaba bu ayın sonunda 2 ayım dolacak o lekeden sonra bi daha gelmiyor sadece duştan sonra geliyor ne zaman biter bu 🤦♀️Ve normal mi normal doğum yaptım onla alakası olabilir mi