Kızım 1 yasinda 2,3 aydir yastik veya ayıcık gibi sert bisey görsün uzerine abanip dakikalarca öyle kaliyor ve terliyor doktorada goturemedim daha soramadım belki basina gelen yada duyan vardir bunu neden yapar zamanla bırakırmi acaba kayinvalimde bendeydi oda şaşırdı anlam veremiyoruz 🤦♀️🥴