Bi arkadasim var ayni zamanda digum yaptik ikimizinde bebisi 13 aylik surekli bi kiyaslama icindeki ben asla yapmam her cocuk kendine özgüdür kimisi gec konusur kimisi gec yurur gibi bugun bana acaba eve temizlige yemege az zMan ayirsanda cocugunlami ilgilensen sanki kilosu az yinede sen bilirsin tabi dedi canim sıkıldi annemle konusurken ona anlattim telefonda kedi erisemedigi ete mındar dermis hele senin gibi 4 4 luk degil de 4 3 lük avrat olsun goreyim hasbami dedi🤣🤣ama hala cok uzuliyorum yani niye bu kiyaslama