Babylove5 Immomy 4. Ayda ayırdım zaten odası dibimde ve uykum hafif kamera da var,suana kadar her hangi bir sıkıntı yasamadım hatta biz döndükce falan uyanıyordu,bebeğim icin de iyi oldu daha saglıklı uyku uyuyor :))
leylzd Hant şok olucak ne varki, kalkdığında kalkıyordum, yemeğini veriyordum ne farkı var benim yanımda ve ya kendi yatağında)
Hant leylzd kustuğu zaman kendini kurtaramaz nasıl duyacaksınız. Ayrıca anne kokusuna en ihtiyaç duyduğu zaman da sizden ayrı olmasına nasıl dayandınız . Benim kızım gece 4 saat beni emdiğini bilirim ilk doğduğu zaman sadece benimle olmak istiyordu
1mom4665 Immomy benm oğlum 9 aylık cnm 1 hafta oldu ayıralı kendi odasına geçti çok şükür hemen alıştı zorlanmadı gece sık uyanması yoktu birazda o açıdan kolay alıştı galiba ama 4 ay çok çok erken
Balarim0319 Furug Ay benim kızımda 18 aylık olucak odası herşeyi hazır hatta kamerası vs var ama kıyıpta ayıramıyorum nasıl yapcam onuda bilmiyorum 🥲
Furug Balarim0319 ben de oyle 6.ayda denedim kiyamadm geri aldim habahaba :) ama baharda artk ayiririm cubku beni istemio poncik odaya girince sesime uyaniyo
AgentMom Immomy 2 oğlumuda yaşına girdiği zaman ayırdım. Oda ayırmadan gece uykularını ve beslenmelerini düzenledim. Sonra odaya alışma süreci kolay oldu. 4 aylık zorlanırsın atak dönemi ve diş çıkarma dönemi zorlayabilir
Snygnr Immomy bunun alıştıra alıştırası yokki canım. İlk bi kaç gün gündğz uykularını odasında yaparsın. Orda vakit geçirirsiniz falan. Sonra kendini hazır hissettiğinde gece uykusunu da orda yapar. Ama 6 ayı beklesen iyi olur. Dönebiliyor mu o da önemli bence.
Balarim0319 Furug bende yaza düşünüyorum ama bizimki hala emiyo onuda bıraktırmak istiyorum özellikle gece emmesini bu sefer de ikisi aynı anda olursa güveni sarsılır vs nasıl olcak bilmiyorum yani 🤷♀️ Çözümünü bulursan nolur banada söyle🥲
Gamzeli2206 Immomy yaaaaaa ama yaaa yanınzdan ayrılmasa nokucak size alışsa nolucak yaaaa 🥰🥰🥰🥰 o daha minicik zamanı geldiğinde yuvadan uçup gidecek bide zaten varsın ayrılması zor olsun sizden
Birkullanici Immomy 2 yaşından önce ayırmayın anneyle aynı odada olması psikolojik gelişimi açısında. Önemli
ayss7218 Immomy bnm fıkrım 6 ayda 12 ay da cok erken korkuolar huzuru kucakta sıcaklıgımızda tenımızın kplusunda buluolar tek ıstedıklerı guvende olmak yanı yanımızda obur bıllah yanımızda yatacak degıl bnm ogşum 21 aylık bazen aglamaya basladıgı anda bn bursayım oglum anne yanında dedıgımde bıle tekrar uykuya devam edıyor susuyor suyunu verıyorum falan tabıkı buyuyunce zor olır ama bı avucken de ayırmak bna dogru gelmedı daha cok kucuk annesıne doysun sonra anne oda dıycek zaten