Mombaby123 Yalnız yaşamamıza rağmen herkes emzik kullan kolay olur sana dedi ama ben kullanmadım vermedim, korona olduğumda kayınvalidemlere geldim o baktı bana ve çocuğuma sağolsun, emziğe o alıştırdı, yine evime döndüğümde vermedim ben, şimdi 3ay 3günlük emzik kullanıyorum arada sırada işim olduğunda onunda uyumak istemediğinde.
ne gibi zararı olur?