Kmsal78 Şimdi bebesine ayakkabi alan varmi ayakkabi dediysem ne oldugunuda bilmiyorum ya kac numara yada ne zaman alayim bildiginiz bir yer var mi e bebekten felan mi alsam ilk ayakkabisi ne alayim cok kafamda soru var beni aydinlatin. 5 ayina giricek
elifhanimm Ben alıyorum 3 aylık zaten onunla gidiyorum ayakkabıların altında ölçğ var tutuyorum ona göre alıyorum:)
Kmsal78 elifhanimm Getiresim gelmiyorda korkudan ya bizim burdakiler o kadar dikkatsiz ki maske takma konusunda olsun yasaklarda olsun baska cozumu varmi ki