Tulay09 Oğlumun Boy:83 kilo:11 Biraz az değil mi ? Anne sütü alıyor, iştah yok.sutten kesmeye çalışıyorum onda da başarılı olamadım 😰😰
Minika54 sibelkycn hmm benim de 21 aylik 3 4 ay olacak boy kilo tartılmadık ama bana göre boy iyi ama aşırı kilo verdi kuk disleri cıktı kac kere hastanelik olduk malesef suan iyi ama iştahra giti o hastalıkla peki sizin konusmasi nasil bide abla su baba dışında asla konusmiyir cümle kurma yok bide 15 yakin kelimesi vae ama asla demiyor..
sibelkycn Minika54 benimkinin de konuşması yok çok üzülüyorum baba dede ne ne bebe falan der bi ara hatvan seslerini soruyordum söylüyordu şimdi hiç takmiyo beni😊 inanır msnz rüyalarımda konusuyo 😂 herseyi biliyo ne isterse elimi tutup götürerek göstererek ister