Sevgitkn sezeryan doğum sonrası genelde bebeğin gözyaşı kanalları tıkalı oluyormuş. Benimkide öyleydi. On günden sonra ortaya çıktı çapaklanma. Ağladı zaman gözleri çok sulu oluyordu ve sonrasında hep çapaklanıyordu. Yok başı üşüdü dediler. Yok süt damlat dediler. İnsan bilmeyince hepsini yapıyor ama işe yaramıyor. Steril göz damlası döküyorduö gözüne. Birde bruno baby fizyolojik serumları var. Burun ve göz temizliği için onları kullandım. Ilık pamuklada sürekli siliyordum. Sonra geçti. Ama tam olarak geçmiyor. 2 aylık olduk arada yine oluyor ama ilk zamanki gibi yoğun değil. Hemen damlasını danlatıyorum geçiyo