Bebegim 8.5 aylik ilk 6 ay gayet güzel bir şekilde her ay 1 kilo alıyordu ek gidaya baslayinca kilo alımı yavaşladı suan 9.5 kilo son iki aydır kilo 200 gram falan almıştır en fazla normal mi acaba cok fazla hareketli emekliyor yerinde durmuyor yemekleri de güzel yiyor anlamadim gitti😔