Kızlar reglime 8-9gün var ama 1-2gündür belim ağrıyor kokulara karşı hassasiyetim başladı bugünde belimin ortası yanıyor resmen uzanınca geçiyor sizce gebelik belirtisi mi korunmasız ilişkim oldu açıkçası 3senedir evliyiz korunmadan yapıyoruz 1kere hamile kaldım her neyse kafamda soru işareti kaldı gebelikmi sürekli sıvı da geliyor test yapıcam zaten 1-2güne aynı şikayetlerim olursa ama bi size sorayım dedim