Merhaba kızlar 13 aylık kızıma tuvalet eğitimi vermek istiyorum 3 gece açık uyutum altını yatağını ıslatmadı ama 1 dk sonra yaptı kucağımda emerken tuvaletini bezine yapınca oyun oynuyorsa ya da vs durup tuvaletini yapiyir ondan sonra kalkıp oynuyor hazir gibi sanki ben de hazırım artık ama yinede korkuyorum mesela parka falan gidiyoruz markete pazara orda tuvaleti geldi ne yapicam ben mecbur altına yapicak sizler nasıl alıştırdınız neler yaptınız puf noktalar ne daha çabuk nasıl alışabilir bana fikir verin güzel anneler ve siz kac aylıkken başladınız