Sezeryandan sonra karnımda ağrılar oldu antibiyotik kullandım stresten de sütüm kesildi o yüzden aptamil veriyorum her 3 saatte 150ml (4 aya göre oğlum baya büyükmüş 😁) gece ise 11de veriyorum 12-1 gibi uyuyor sabah 8-9 civarına kadar uyanmıyor 😁ne zaman acıkırsa o zaman veririm kafasındayım çünkü onlar kendi zamanlarını biliyorlar benim oğlumda sanki karnına alarm kurmuş yani tam 3 saat ya hiç şaşmıyor 🤦🏼♀️🤣