Betbuse60 **Sevgili anneler . Oğlum 10 ay 22 günlük . Çok temiz ve titizlikle bakmama rağmen İlk defa pişik oldu. Neler iyi gelir ne kullanmalıyım lütfen yardımcı olur musunuz **
Ruveyda60 Betbuse60 benmde bebegm oleydi travazol ince tabaka halinde surun hemen gecyo ama denyin istersenz
meza Betbuse60 5 senedir kizimdada kullandım canım zeytinyağı doğal olandan başkada hicbirsey kullanmam kendimdede pişik olursa biryerim hemen pamuğa batırıp sürerim akşam sürünce sabaha kadar hicbirsey kalmiyor
Japonprenses Ben dogdugundan beri bebek pamuguyla siliyorum ve her kakasindan sonra sudocrem sürüyorum 7 aylik cok şükür pişik olmadik hic sudocrem cok ise yarıyor( 1 kere gina geldi islak mendil denedim pisik olmustu🤦♀️😁)
Betbuse60 Japonprenses ıslak mendili sabunlu su ile yıkayıp kullanıyorum ama işte bana da bıkkınlık geliyor tabi 😂😂😂😂
Betbuse60 Ruveyda60 hemen aldırıp onu deneyeyim çok teşekkür ediyorum ❤️ Allah bebeklerimize sağlık sıhhat bol bereketler nasip etsin canlarım ❤️