Merhaba anneler benim 4 aylık bir bebeğim var. Anne karnından itibaren sol bobreginde büyüme vardi. Ve maalesef ki doğumdan sonra da dev etti büyüme idrar kaçağı oluyormuş bu yüzden ameliyat olacak. Sorum şu bebeği ameliyat olan anneler bizi neler bekliyor. Çok merak ediyorum nasıl bir süreçten gececegimi internette epk bişey bulamadım size sormak istedim. Benimle bilgilerinizi deneyimlerinizi veyahut duyumlarinizi paylaşır mısınız