Annecik-bebik yag filan surmedik. Direk nisasta surduk. Bize de biri soyledi yatalak hastalarin sirt yaralarina suruyorlarmis. O an denedik mecbur. Iyi geldi cok sukur. Her bebek farkli oluyor tabi. Ben icinde kimyasal yok diye rahat davrandim. Ama kimisi bakteri yapiyor filan demis bilemiyorum o noktayi.bebekliginden beri cok pisik gormedik biz. 2 kere oldu oyle gecirdim