Normal dogum yaptım dikislerim kotu iyileşmiş nohut gibi sertlik vardi dr 1 yil sonra geçmezse müdahale edebilirz dedi 1 yil sonunda geçti suan 1.5 yil oldu ama tekrar şişlik ve sertlik var sigortam haftaya baslycak Dr. Gidicem ama başına bole bisey gelen varmi