Sekerportacali Merhaba Altus ya da Arçelik almayi düşünüyoruz çamaşırlar kuru mu çıkıyor gerçekten? Ütülü gibi diyor kullanan bir akrabamız🤷🏼♀️ nette okuduğum kadarıyla çekme de yapabiliyormuş. Kullananlar var ise memnuniyet durumunuz nedir ?
dolunay01 Sekerportacali bız bosch kullanıyoruz hoc çekme olmadı desem borde sıcak çıktığı ıcın asırı kırışık cıkmıyof
YigtnAnnesi Sekerportacali ben Arçelik kullanıyorum kuzum ben evlenince hediye vermişlerdi bütün eşyalarımı ordan aldım diye ve ben çok memnunum , hemen acil birşey olduğunda atıyorum , bide tüyleri felan hep söküyor
SweetPaw Sekerportacali Arçelik kullanıyorum çok memnunum. Kurutma işlemi biter bitmez çok bekletmeden çıkartıp katlayinca dendiği gibi hiç kırışıklık olmuyor.
dolunay01 Sekerportacali tabıkı hijyenik ıyıkı almısım ve tabıkı ınce şeylerde ütü gerekiyor gömlek vs maa koyçt kazak bluz gerekmiyor
Sekerportacali YigtnAnnesi öncelikle teşekkür ederim ne güzel bizde o kadar alışveriş yaptık arcelikten aldık herseyimizi hediye vermediler 🤣 keşke verselermis fiyatlar epey arttı. Bebek kıyafetlerini de atıyor musunuz? Mesela 7 kg hazne büyük 10 kg gibi dedi yakınımiz öyle mi ?
dolunay01 Aybarss_Mom hocbır bilgim yok ama genelde ıkı turlu olan makineler de sıkıntı vık a olasılığı daha yüksektir .ayrı ayrı kullanılmalı bence .
tavsaninannesi Sekerportacali merhaba. Ben arçelik kullanıyorum 9 kg olandan. 1aydır resmen beni çamaşır yıka as kurut derdinden kurtardı tabi toz derdindende. Hiç çekme yaşamadım. Kuruluğunu seçeneklerdem siz ayarlıyorsunuz.eko kuruluk hafif nemli çıkarabiliyor bazen. Dolap kuruluğu tam kurumuş şekilde çıkarıyor.
Sekerportacali tavsaninannesi ne güzel çok teşekkürler 🙏🙏peki elektrik faturanızda ne kadar fark ettirdi ?
Mom_teacher Sekerportacali arçelik kullanıyorum çok memnunum, çekme yapmadı hiç, ütü konusunda çok dolu olursa kırışma oluyor ama aşırı değil, bebeğimin kıyafetlerini de kurutuyorum gayet memnunum
YigtnAnnesi Sekerportacali kız bende şoka girdim öyle diyince bundan 4 sene önce 😊😂😂 ay bir sevindim bir sevindim ben bebek kiyafetini atmadım hiç kuzum bilmiyorum ki yipratirmi acaba diye korkuyorum