Selam annelerim.Ben 8 hafta 5 günlük hamileyim ve 9 aylik kizim var emziriyorum.Ve bana dün kan deydi.Doktora gitdim kürtaj yapman gerek dedi.Çok ağladimm.Kürtajdan çok korkuyorum ve bebeğim icin uzuldüm ultrasona girdim bebeğin kalp atişları vardi.ve nasil söylesem azeriyim göbegine yapişana ne denir bilmiyorum türkçe işte o zedelenmiş yani hep uzan diyor.Bende kizimi emzirmekden ayiramiyorum.Ayrilmiyor o kadar zor ki.Şu an yime azca kan deydi.Çok korkuyorumm.Ne olacak diyee yemeden içmeden kesildim.