Dicle120121 Kızlar yarın doğum yapalı kırk gün olacak ama benim hala bazen kahverengi bazen kanlı akıntım var nasıl olacak şimdi 🤔 ne yapmam lazım yarın boy abdesti almam lazım mı yoksa akıntının tamamen bitmesi mi gerekiyor 🤔🙄
Atamom16 Dicle120121 boy abdesti al canım özüre girdiği için sıkıntı olmuyor benimde tam 40. Günümde kesilmişti kanamam