Arkadaşlar bebeğim 17 aylık bir haftadır nezle grip doktora çıktık ama ilaçlar fayda etmedi burun akıntısı var ve sanırım boğazlarında balgam var hırıltılı şekilde uyukuda o yüzden uyuyamiyir neler veriyorsunuz hasta olunca bebeklerinize bu arada kehribar kolyemiz vardı arkadaki takma yeri koptu takamiyoruz o günden beri çocuktan hastalık eksik olmuyor gerçekten faydası varmış onun 😔